07 maja 2013

Oyster Argan Silk Kuracja antystresowa: szampon, maska i olejek arganowy,

...czyli nabłyszczający zestaw do włosów.

Ponad dwa miesiące temu zapowiadałam testy zestawu do włosów marki Oyster, dziś prezentuję moją opinię.



Szampon Argan Silk

Nawilża oraz odżywia suche i delikatne włosy. Delikatnie myje i wzmacnia połysk włosów.
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 38 zł



Maska Argan Silk
Piękno i wspaniałe samopoczucie w jednym. Maska odżywia oraz dodaje objętości i blasku delikatnym i matowym włosom, które ponownie stają się mocne i błyszczące.
Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 38 zł


Olejek Arganowy - moja opinia TU
Nabłyszczający, złocisty olejek o jedwabistej strukturze odżywia i wygładza włosy. Jest łatwo wchłaniany, eliminuje skręcanie się włosów i redukuje czas ich suszenia. Dzięki swoim właściwościom antyoksydacyjnym i uelastyczniającym, olejek arganowy nadaje włosom połysk i jedwabistą miękkość.
Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 60 zł





MOJA OPINIA

Opakowanie: szampon i odżywka są w plastikowych opakowaniach; szampon w dość twardej butli, a maska w tubie. Zamknięcia bardzo sprawnie działają i otwory są właściwie wyprofilowane.



Konsystencja: szampon posiada dość gęstą konsystencję o perłowym kolorze. Maska ma konsystencję dość gęstą, ale nie odbiegającą od innych odżywek do spłukiwania.


Zapach: hmm, trudny do określenia, taki... fryzjerski, jeśli wiecie o co mi chodzi;) Po umyciu włosów czuję się jakbym dopiero wyszła od fryzjera. Ogólnie przyjemny dla nosa:)

Wydajność: szampon używałam 2 miesiące (myjąc co drugi dzień), natomiast w tym czasie wykorzystałam jedynie pół zawartości maski. Olejek stosuję już pól roku, a w butelce pozostało mi jeszcze 1/4 zawartości.


Działanie: nawilża i nabłyszcza, nadaje objętości... tak podaje producent. A jak ja oceniam ten zestaw? Olejkiem arganowym tej marki jestem zachwycona już dawna. Szampon i maska potęguje moje zadowolenie, a włosy są rzeczywiście bardziej błyszczące. Nie zauważyłam jednak zwiększenia objętości, ani tym bardziej poprawy kondycji włosów. Jeśli miałabym kupić ponownie, to skusiłabym się jedynie na olejek. Przy innym szamponie, który właśnie zaczęłam stosować, olejek nabłyszcza włosy równie skutecznie.

Ogólna ocena: szampon i maska to bardzo przyzwoity zestaw, lecz jak dla mnie, to za mało, aby zapłacić łącznie ponad 76 zł. Olejek jest poza konkurencją: 6/6!:)

Punkty (za szampon i maskę): 4+/6 



Teraz rozpoczęłam stosować szampon marki artègo EASY CARE T BALANCE do włosów przetłuszczających się. Zapowiada się bardzo ciekawie, za niecały miesiąc spodziewajcie się recenzji:)


Stosowałyście kosmetyki marki artègo?

40 komentarzy:

  1. Strasznie mnie kuszą Malinko te kosmetyki Oyster

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe:)
    A co do artego to bardo dobra firma zawsze ze wszystkiego jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Artègo jeszcze nie słyszałam,ale ten szampon brzmi ciekawie:) W tej chwili testuję olejek arganowy innej firmy i również mi się podoba jego działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , nawet w domu czujesz się tak jakbyś opuściła salon fryzjerski ; )) . Życzę miłego testowania nowego szamponu i czekam na recenzję ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie mialam okazji wypróbowania tych kosmetyków, ale jeszcze wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skuszę się na olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie olejek, używam regularnie olejku.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nic z tej marki nie miałam, jestem przyziemnym używaczem przyziemnych szamponów :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kuracja antystresowa...hmm...ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olejek arganowy:) Teraz stosuję na włosy w czystej postaci:) Kusisz tym;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. drogie, ale wydajnosc mnie powaliła, bo mi maski koncza sie w zastraszajacym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też bym się skusiła tylko na olejek :) A na recenzję szamponu do włosów przetłuszczających się czekam z niecierpliwością - przydałby mi się taki dobry specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten olejek to mnie trochę korci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. olejek argnowy wchodzi za mną o dłższgo czasu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam sam olejek arganowy. Jest rewelacyjny. Natomiast wciąż szukam dobrego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę drogie te kosmetyki, ale zestaw interesujacy

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam z niecierpliwością na recenzję szamponu artego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. chetnie bym kupila ten zestaw!u mnie dzis makijaz inspirowany Kelly Rowland I zgloszenie do konkursu sleek na bangla.pl ;)) milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie kosmetyki z olejkiem arganowym w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam olej arganowy, ale w żadnym kosmetyku go jeszcze nie miałam, jedynie teraz w nowym Biovaxie ;) muszę zakupić nową buteleczkę, bo jest to mój ulubiony olej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiła mnie linia arganowa tej firmy,zwlaszcza fakt ze wlosy ladnie blyszcza i wygladaja na zdrowe.

    zapraszam na nowa notkę

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używąłam żadnego z produktów tej firmy, ale skoro olejek tak wysokie noty u Ciebie dostał, to z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym :)
    czysty olejek (innej firmy) codziennie wmasowuję w końcówki włosów.
    może kiedyś wypróbuję też ten :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie drogi ten olejek :(
    Ja kupuję naturalny olejek arganowy za 20 zł :D Bez żadnych ulepszaczy i dodatków :D

    OdpowiedzUsuń
  25. planuję kupić w przyszłości olejek arganowy na włosy i twarz :)
    produktów artego nie używałam, ale czytałam kiedyś o ich szamponie nadającym włosom objętości i był bardzo chwalony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O bardzo ciekawe produkty ;) zaciekawił mnie olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja poczekam o recenzje o szamponie do włosów przetłuszczających się to coś dla mnie :) a jeśli chodzi o artego ... to włosy farbuję tą marką i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mają fajne opakowania te kosmetyki :)

    Ja mam trochę dystans do szamponów dla włosów przetłuszczających się, ponieważ czasem się zdarza że one po prostu przesuszają skórę głowy. Mam nadzieję, że Twoje testy wypadną fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie że chociaż olejek w pełni Cię zadowolił ;)
    Artego uwielbiam, sama nie stosowałam, ale fryzjerka z salonu do którego uczęszczam pracuje na tych kosmetykach, więc miałam już na włosach kilka wspaniałości tej marki - zawsze jestem zadowolona, muszę zakupić trocha ich produktów, jak wykorzystam obecne ;)
    Miłego wieczoru Malinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam tej marki, ale wygląda prześlicznie, a olejek zachęca bardzo w Twoim przedstawieniu :)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie kusi wszystko co ma w nazwie olejek arganowy;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie skusze się na nie raczej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...