11 marca 2013

Akcja Maliny: Rewitalizacja dłoni i stóp,

...czyli w oczekiwaniu na wiosnę.

Trochę czasu upłynęło i dużo śniegu spadło od czasu, kiedy to zakończyłam moją ostatnią akcję na blogu: Jesienne umilacze. Zimę przezimowałam, ale faktu nadejścia wiosny, mimo śniegu za oknem, nie sposób nie zauważyć.

Już niedługo schowamy rękawiczki głęboko do szafy i wskoczymy w wygodne buciki z odsłoniętymi palcami i piętami. Czas najwyższy doprowadzić nasze dłonie i stopy do stanu, gdzie dla ozdoby, a nie dla odwrócenia uwagi, będziemy mogły spokojnie sobie szal kolorystycznie, malując paznokcie. Rozpoczynam zatem kolejną akcję Maliny pod hasłem:

 źródło zdjęcia: http://www.nouveaudating.com/blog/foot-fetish

Czas trwania: od 11.marca - 8.kwietnia br, czyli dokładnie miesiąc. 

Celem akcji jest:
- duma z wyglądu swoich dłoni i stóp,
- poprawa kondycji skóry rąk i stóp -
niech nie zdradzają naszego wieku,
- wyrobienie u siebie nawyku regularnego stosowania kosmetyków do rąk i stóp,
- znalezienie odpowiedniego dla Ciebie kosmetyku,
- pewność siebie! 


Jakie kosmetyki mam na myśli?
Kremy, balsamy, serum, peelingi i inne kuracje do rąk, kremy, balsamy, peelingi, maski, dezodoranty i preparaty poprawiające kondycję pięt i skóry stóp, oraz preparaty do paznokci.


Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 3 kosmetyczne hity, po jednym z każdej grupy*:
  - kosmetyk do dłoni,
  - kosmetyk do stóp,
  - preparat do paznokci

   i opublikuj post z listą Twoich REWITALIZACYJNYCH hitów

*UWAGA: Jeśli podczas trwania akcji nie znajdziesz swojego najlepszego kosmetyku, to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was recenzowany na blogu. Warunek jest taki jak w poprzednich akcjach - trzeba poszukiwać:)


Podsumowanie akcji i NAGRODY:

1. Opublikuj do 8. kwietnia post podsumowujący z listą 3 kosmetycznych hitów wraz z linkami do ich recenzji.
2. Wyślij link do posta podsumowującego do 11 kwietnia na mail MALINY.
3.
Nagrody za udział otrzymają tylko te dziewczyny, które spełnią ww. zasady uczestnictwa.
 
 

Od niektórych producentów i dystrybutorów otrzymałam kosmetyki do testów w ramach Malinowego Klubu. Aby je otrzymać, należy dołączyć do Malinowego Klubu według zasad załączonych w poście: "Testuj z Maliną" i być aktywnym uczestnikiem akcji.

Zapraszam do zabawy i niech przyświeca nam myśl:
Pięknie dłonie są wizytówką eleganckiej kobiety, a zadbane stopy mogą stać się afrodyzjakiem...



***************


W poście Prezent z okazji 700 obserwatora prosiłam Was o pisanie pomysłów, co mogłoby być tematem przewodnim następnej akcji.

Dwie osoby trafiły w sedno! Przeczytajcie te komentarze:



Obiecałam, że osoby, które odgadną temat otrzymają ode mnie kosmetyki do testów w pierwszej kolejności i oczywiście tak zrobię:) 

Bardzo blisko, bo połowicznie, temat nowej akcji odgadły dziewczyny:






Te "połowinki" też dostaną pierwsze kremy do testów:) Spodziewajcie się ode mnie niebawem maila w sprawie wysyłki.


Mam tylko problem z Portiferole, która ostatnio określiła, że nie mimo pozostania w Malinowym Klubie, nie chce już testować kosmetyków... Odgadłaś temat akcji, więc masz prawo do otrzymania kosmetyków, lecz jak pisałam w poście, są to kosmetyki do testów... Bardzo Cię zatem proszę o informację, czy rzeczywiście rezygnujesz z testowania, czy też jednak mam do Ciebie wysłać kosmetyki?


80 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze odgadlam pomysl nowej akcji I gratuluje pozostalym osobkom ktore zgadly ;-)

    Malinko ja nie napisalam ze nie chce testowac bo ciagle cos testuje na blogu ;-) tylko napisalam ze nie bede sie zglaszac juz do testow ;-) wiec jesli cos wygram np w konkursie na trendach czy tak jak teraz odgadlam zagadke to oczywiscie ze napisze opinie o kosmetykach ;-)

    A baner akcji oczywiscie postaram sie umiescic na blogu w ciagu najblizszych dni jak wyrwe chwilke ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę bacznie obserwować co się dzieje, ale jednak tym razem nie wezmę udziału, ponieważ jestem zadowolona ze swoich stóp jak i dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dłonie dostają zawsze resztki tego, czego nie wsmaruję w twarz, a stopy w ciało. Posiadam jakieś kremy do tych części też, ale z używaniem już gorzej mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak myślałam że nogi będą:)) a moim dłoniom faktycznie przyda się ostra regeneracja:))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, chyba musze wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam zbyt dużo kosmetyków do dłoni i stóp, a w najbliższym czasie nie mam zamiaru takich kupować, więc nie miałabym czego recenzować w ramach akcji :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej chwili zastanawiam się czy będę w stanie to zrobić :D.
    Cóż... Spróbujemy?^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa akcja ;) Ja niestety nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak fajnie :) Dzięki :)

    Świetna akcja, może mnie zmobilizuje do regularnego dbania o stópki wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł świetny ale ja mam za malo kosmetyków do stóp aby wziasc w niej udział, moze nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tym, które trafiły w temat :)
    A temat akcji bardzo ciekawy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja, ja dołączam, akcja w sam raz dla mnie, zwłaszcza, że myśląc już o wiosennych ciepłych dniach zaczełam wczoraj pillingi na stópkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja poczekam na coś do ciała lub twarzy, badź włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna akcja.Już na moim blogu jest.Może to mnie zmobilizuje do większej dbałości o moje stówki i dłonie :d
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna akcja :-) Poobserwuję innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. no proszę, a ja nie wiedząc jeszcze o akcji napisałam dziś o moim kremowym hicie do dłoni i ... włosów. Chętnie po raz kolejny wezmę udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niech się tylko ogarnę po chorobie :) u mnie zawsze coś dla dłoni i stóp się znajdzie, więc zabawa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na ulicy, latem, mam jakis dziwny nawyk przyglądania się stopom mijając ludzi. Stopy wiele mówią o człowieku. Tak więc świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie bym przyłączyła się do akcji, ale chwilowo mam kłopoty finansowe więc z pewnością nie przetestuję 3 kosmetyków. Ale napewno zadbam o dłonie i stopy, bo naprawdę tego potrzebują

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł, ale brak mi czasu i systematyczności, niestety, a więc będę bacznie kibicować ;) I dodawać, w miarę możliwości, produkty kwalifikujące się do akcji, czyli stopy i dłonie pod kontrolą ;)
    Powodzenia dziewczyny, jestem bardzo ciekawa nowych hitów, takie akcje pomagają odkryć wiele wspaniałych produktów, brawo Malinko!
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się tematyka akcji!
    Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny temat, chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pielęgnacja stóp rewelacja ;) w lecie wizytówka każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Akcja bardzo ciekawa i chętnie wezmę w niej udział, bo ostatnio kremy do rąk i stóp poszły w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna ciekawa akcja, ale fajnie.
    Dziękujemy za odwiedzinki, cieszymy, ze Ci się podoba;*:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście dołączam się do akcji! :) Sama ostatnio zerkając na swoje dłonie pomyślałam, że najwyższy czas przygotować je porządnie do wiosny :) Twoje akcje jak zawsze są wspaniałe i, że tak powiem "na czasie" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super akcja! ostatnio mam holpa na punkcie kremów do rak, także z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zgadłam :D
    Ale akcja bardzo dobra, moje dłonie i stopy wołają o pomoc, zawsze jestem za leniwa, żeby się tym zająć ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Akcja jak najbardziej na tak! ;) Ale ja odpuszczę sobie bo moje dłonie i stopy są nawet w niezłym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje dłonie i stopy są w porządku. Zostałam wyróżniona w poprzednich akcjach, dlatego teraz będę się jedynie przyglądać. Powodzenia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa akcja, ale ja tym razem nie przyłączam się. Większość kosmetyków do rak i stóp, które aktualnie używam już opisałam. Stosuję je dopóki mi się nie skończą i nie będę przez ten czas używać nowych.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wreszcie doczekałyśmy się kolejnej akcji:-)
    Super:-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cel akcji jak najbardziej ok, tyle że ja nie stosuję specjalnych kosmetyków do stóp, do rąk mam tylko krem, używam do nich pilingów takich jak do ciała oraz balsamów i kremów wielofunkcyjnych, a nie tylko na te partie, też niestety nie miałabym czego testować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja już mam co testować,wiec życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się temat tej akcji, więc pewnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja się zaraz przyłączę do akcji, lubię Twoje akcje bo poza denkiem to ONE zmuszają mnie do zuzywania produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja także się przyłączę :) akacja bardzo fajna- jak zresztą wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa akcja ,pewnie wezmę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna akcja, z chęcią wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie się dołączę do akcji, ale rzadko mi się zdarza pisać osobne posty z recenzjami kosmetyków (raczej jako wzmianki), więc w konkursie udziału brać nie będę :) Ale dłoniom i stópkom faktycznie przydałaby się odnowa na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy pomysł ;)
    Może zmobilizuję się wreszcie do zadbania o dłonie i stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale super akcja
    gratki dziewczynom które odgadły temat akcji - choć połowicznie
    ja jestem maniaczką kremów peelingów do stóp i rąk więc z chęcią wezmę udział ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Notka jest, dziewczyny zaproszone, teraz pora zacząć dopieszczać stópki i dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa akcja :) Wchodzę w to ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście przyłączam się do akcji :) info u mnie już się pojawiło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. malinko, fajna sprawa ja banerek wrzucam na bloga:) Ale nie wiem czy samej uda mi się fizycznie w to wejść - mam nadzieję że banerek zachęci inne do spróbowania:) W domu mam tylko jeden krem do stóp i na tym koniec. I pewnie pomyślisz że to jakiś pogrom ale najczęściej to co jest niewykorzystane na twarz lub ciało leci an stopy lub dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł świetny :) Miałam ochotę się przyłączyć, ale jestem w tej chwili pod finansową kreską i chcąc nie chcąc muszę wykończyć to, co mam :/ Ach, życie...

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również się przyłączam - z małym opóźnieniem,ale zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Malinko oto post odnośnie tematu, wraz zaprosdzeniami i banerem :)
    http://hushaaabye.blogspot.com/2013/03/akcja-malinki-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Super akcja, z chęcia wezme udział, ale ..
    Kilka razy przeczytałam tego posta i nie bardzo rozumiem..
    Na czym to będzie polegać ? jak się do tego zgłosić itp.. hmn.. ;x
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie przyłączę się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawa akcja, ale ja nie wezmę udziału, bo do rąk w ogóle nie używam kremu, są mi niepotrzebne, a do stóp rzadko :) Powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też się przyłącze :) o rączki dbam bo mam bardzo suche a o stopy już trochę mniej i może zmobilizuje mnie to do poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja mam pytanie co do zapraszanych osób...mają pisać,że są z polecenia?? Czy jak? Czy tak poprostu wysłać zaproszenia?

    OdpowiedzUsuń
  56. Oby wszystkim bioracym udział w nowej akcji malinki udało się wypielęgnować swoje stópki i dłonie na ocenę celującą! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Mimo tego, że kosmetyków do rąk i stóp dużo nie mam (ostatnio zrecenzowałam to co miałam) to chętnie wezmę udział w akcji, choćby po to, by inne dziewczyny się dowiedziały i wzięły udział - w końcu idzie lato, musimy się dobrze prezentować :D
    Tak więc idę pogrzebać w szafkach i szufladach, może coś znajdę, bo na zakupy się niestety nie zapowiada... :(

    jeszcze dziś post o akcji, dam znać! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makiazas23.blogspot.com/2013/03/zabieram-sie-za-rewitalizacje-doni-i.html ;)

      Usuń
  58. Czy wysyłamy na bieżąco linki do wpisów?

    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2013/03/najlepszy-peeling-do-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Zostałam zaproszona do tej akcji i postanowiłam wziąć udział :)
    Jeszcze tylko muszę rozgryźć jak się wstawia banerki i zgłosić się [czy raczej nas ;)] do Twojego klubu... ale tego pewnie już dziś nie ogarnę, bo pora młodzież zacząć oddelegowywać do łóżek.. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. To i ja biorę udział :) Kara Wu mnie namówiła ;)
    http://www.alxia.blogspot.com/2013/03/akcja-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również biorę udział :)

    http://anioleek89.blogspot.com/2013/03/rewitalizacja-doni-i-stop-kolejna-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Również wzięłam udział http://milusinka12.blogspot.com/2013/03/pena-mobilizacja-czyli-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja w tym roku postanowiłam dbać intensywnie przez całą zimę o dłonie i stopy, żeby nie musieć ich reanimować, bo zawsze miałam z tym duży problem. I przyznam, że to zadziałało. Dobre kremy i moim dłoniom oraz stopom zima nie straszna;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajna wiosenna akcja . Uwielbiam dbać o dłonie i stopy więc jak najbardziej biorę udział w akcji . Pozdrawiam Cię Malinko cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak ja podziwiam ludzi za takie akcje... Czemu ja jestem tak niezorganizowanym roztrzepańcem? ;) Powodzenia Wam wszystkim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna akcja, również przyda mi się taka mobilizacja - biorę udział.!

    OdpowiedzUsuń
  67. W końcu się zebrałyśmy i też dołączyłyśmy do akcji :) Jak widać większości, nam też mobilizacja się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. sprobuje sie zmobilizowac.Biore udzial

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo fajny pomysł fakt że jest koniec miesiąca, ale to zmotywuje mnie do napisania paru recenzji kremów.

    OdpowiedzUsuń
  70. Również przyłączam się do akcji.:) chociaż już końcówka zabawy, ale chce spróbować :0 dzięki temu być może moje stopy i dłonie odzyskają upragnioną jędrność i gładkość :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Trochę już za późno na dołączenie :( A szkoda, ale niestety laptop w naprawie i raczej nie uda mi się zdążyć przed końcem akcji :( Ale i tak mam w planie po odzyskaniu laptopa dodać recenzję moich kremów do rąk :) Czekam na kolejną akcję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...