24 sierpnia 2012

Prestige Cosmetics Serum do rąk REGENERACJA

Testerką kremów do rąk mogłabym być zawodową! Na tym najlepiej się znam i na tym punkcie mam bzika. Z tym większą ciekawością ruszam do przetestowania kolejnego kremu. Nie będę miła...


OD PRODUCENTA:  Świt Pharma
Serum do rąk REGENERACJA z wyciągiem z białej herbaty, działa na skórę dłoni regenerująco i przeciwrodnikowo. Ekstrakt z ginko biloba wygładza i uelastycznia, opóźniając procesy starzenia. Zawarty w kremie d-pantenol łagodzi i koi skórę, dzięki czemu staje się ona idealnie gładka i miękka.

Składniki aktywne: biała herbata, ekstrakt z ginko biloba, d-pantenol
 
Pojemność: 100 ml
Cena: 7 zł
 







MOJA OCENA

Opakowanie: zwykłe, nie ma problemu z dobrym domknięciem,
całkiem lekko się otwiera i zamyka.

Aplikacja: atutem jest to, krem nie zostaje przy otworze.

Zapach: super, utrzymuje się długo i przyjemnie działa na moje nozdrza:)

Konsystencja: bardzo dobrze i szybko się rozsmarowuje.


Wchłanianie: bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia skóry wilgotnej.

Wydajność: niewielka ilość balsamu daje już bardzo dobry efekt nawilżenia.

Działanie: stosuję go kilka razy dziennie, po każdym myciu rąk. Skóra rąk od razu jest bardzo nawilżona i (co jest dla mnie najważniejsze) w ogóle nie mam uczucia ściągania skóry. Uczucie nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. Zgadzam się z zapewnieniem producenta, że skóra staje się
idealnie gładka i miękka.

Ogólna ocena: a jednak WYJĄTKOWY! Najlepszy jaki dotąd używałam, a próbowałam wielu. A do tego taka niska cena!

Punkty: 6/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...